Regulamin hotelu

Regulamin Obiektu
„Bursztynowe Resort & SPA”
Dziękujemy za zapoznanie się z regulaminem oraz za jego przestrzeganie, które służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu wszystkim naszym Gościom.
Przedmiot i regulaminu i postanowienia ogólne
§1
1. Regulamin określa zasady dokonywania rezerwacji najmu Apartamentu, świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu „Bursztynowe Resort & SPA” zlokalizowanego Pod adresem: ul. Brzozowa 6, 82-109 Stegna i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi w momencie podpisania karty meldunkowej, jak również samego dokonania rezerwacji i//lub po wpłaceniu zadatku/całkowitej należności za pobyt w obiekcie. Dokonując którejkolwiek z powyższych czynności, Gość automatycznie potwierdza zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
2.Treść regulaminu dostępna jest do wglądu Gości na recepcji oraz na stronie internetowej.
3.Regulamin obowiązuje wszystkich Gości „Bursztynowe Resort & SPA”.
4.Wynajem Apartamentów przez Operatora ma charakter wyłącznie krótkoterminowy i nie służy zaspokajaniu stałych potrzeb mieszkaniowych Klientów/Gości, a pobyt Klienta/Gościa w Apartamencie ma charakter jedynie przejściowy tj. wypoczynkowy lub turystyczny i w takim celu zawierana jest umowa najmu, w związku z czym nie znajdują zastosowania przepisy ustawy o ochronie praw lokatorów, zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego. Operator nie oferuje Apartamentów celem korzystania z nich w celach zaspokajania stałych potrzeb mieszkaniowym Klientów/Gości.
5.Klientowi/Gościowi będącemu konsumentem nie przysługuje prawo, wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub odległość w zawiązku z brzmieniem art. 38 pkt tej ustawy.
6.Ilekroć niniejszym Regulaminie jest mowa o:
a) Operatorze – należy przez to rozumieć DK HOME sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Domaniewska 37 lok. 2.43, 02-672 Warszawa0, NIP 525-269-97-17, REGON 366596182, KRS 0000664447;
b) Kliencie – należy przez to rozumieć pełnoletnią osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną/podmiot niebędący osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, będącą stroną umowy o najem krótkoterminowy Apartamentu oferowanego do wynajmu przez DK HOME sp. z o.o.;
c) Gościu – należy przez to rozumieć każdą osobę, która na skutek zawarcia umowy najmu Apartamentu przez Klienta przebywa na terenie Obiektu, w tym w Apartamencie, należy rozumieć także Klienta;
d) Apartamencie – należy przez to rozumieć – umeblowany i wyposażony lokal znajdujący się na terenie obiektu „Bursztynowe Resort & SPA” zlokalizowanego pod adresem: ul. Brzozowa 6, 82-103 Stegna, będący przedmiotem oferty DK HOME sp. z o.o., który został wynajęty od Operatora przez Klienta w celach zgodnych z przeznaczeniem najętego lokalu;
e)Obiekcie – należy przez to rozumieć teren nieruchomości, na którym znajduje się budynek „Bursztynowe Resort & SPA” wraz z tym budynkiem i przynależnymi do niego obiektami i urządzeniami, zlokalizowany pod adresem: ul. Brzozowa 6, 82-103 Stegna.
Doba hotelowa
§2
1. Apartament w Obiekcie wynajmowany jest na doby.
2. Doba rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu, natomiast kończy się o godzinie 12:00 dnia następnego.
3. Dopuszczalne jest przedłużenie doby w dniu wyjazdu za dodatkową opłatą ( tylko jeśli jest to możliwe – informacje w tym zakresie można uzyskać w recepcji Resortu). Cena wynosi wówczas 100 PLN za każdą godzinę. Przedłużenie możliwe jest maksymalnie do godziny 15:00, po tej godzinie naliczona zostanie równowartość następnej doby.
Rezerwacje pobytu
§3
1. Rezerwacji Apartamentu można dokonać przy pomocy jednej z metod:
a) telefonicznie – każda rezerwacja dokonana drogą telefoniczną traktowana jest jako rezerwacja wstępna. Wszelkie szczegółowe dane ( w tym warunki rezerwacji ) zostaną przesłane drogą mailową,
b) mailowo – otrzymując w odpowiedzi ofertę cenową oraz warunki rezerwacji,
c) przy pomocy systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej „Bursztynowe Resort & SPA”.
d) poprzez firmy, agencje lub portale pośredniczące w wynajmie apartamentów.
2. Rezerwacje wskazane w podpunktach a),b) i c) powyżej są rezerwacjami wstępnymi.
Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu zadatku w wysokości i terminie wskazanym przez Operatora lub – w określonych przypadkach – po wpłaceniu wartości rezerwacji.
3. Termin wpłaty zadatku będzie każdorazowo przekazywany podczas przedstawienia oferty i przy przesłaniu potwierdzenia wstępnej (niegwarantowanej) rezerwacji. Termin wpłaty zadatku może różnić się zależnie od oferty dostępnej w danym terminie.
4. Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie dla Operatora rezerwacji, jest wpłata zadatku:
a) w wysokości 30% całkowitej wartości rezerwacji w przypadku oferty elastycznej, wtedy pozostałą kwotę należy uregulować podczas meldowania w Obiekcie, jeszcze przed rozpoczęciem pobytu,
b) w wysokości 100% całkowitej wartości rezerwacji w przypadku oferty bezzwrotnej (najczęściej dotyczy to rezerwacji w terminach specjalnych takich jak święta, długie weekendy oraz oferty specjalnych).
5. Rezerwację można anulować. Anulowanie rezerwacji wymaga powiadomienia wysłanego na adres e-mail: recepcja @bursztynowe-resort.pl wraz z załącznikiem zawierającym skan oświadczenia o anulacji podpisanego własnoręcznie przez Klienta. W przypadku anulowania rezerwacji przed upływem 7 dni przed planowanym przyjazdem – zadatek zostanie zwrócony na wskazane konto bankowe. W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub niepojawienia się Gościa, zadatek nie podlega zwrotowi.
6. Informacje na temat wysokości zadatku (celem potwierdzenia rezerwacji) oraz możliwości bądź braku możliwości bez kosztowego anulowania rezerwacji będą przekazywane podczas przedstawienia oferty.
7. Skrócenie pobytu nie stanowi podstawy do zwrotu pieniędzy za niewykorzystane doby hotelowe ani nie podlega rekompensacie w postaci wykorzystanej kwoty na inne usługi w Obiekcie. Skrócenie pobytu traktowane jest na równi z anulowaniem rezerwacji w terminie krótszym niż na 7 dni przed planowanym pobytem. W przypadku skrócenia pobytu, Klient zobowiązuje się pokryć pełną wartość rezerwacji – również niewykorzystanych dób hotelowych.
8.Klient powinien dokładnie zapoznać się z warunkami rezerwacji podczas jej dokonywania. Operator nie ponosi odpowiedzialności za błędnie dokonaną rezerwację.
9. Oferty opublikowane na stronie, w systemie rezerwacyjnym, przedstawione drogą telefoniczną lub osobiście nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i następnych kodeksu cywilnego. Oferta cenowa obiektu, do czasu potwierdzenia rezerwacji, może ulec zmianie.
Płatności
§4
1. Ceny podane na stronie Operatora są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wszystkie transakcje zawierane są w walucie PLN.
2. Przed uiszczeniem zadatku należy podać dokładne dane niezbędne do wystawienia faktury VAT
(zaliczkowej i końcowej):imię, nazwisko / firma, adres, numer NIP firmy.
3. W przypadku braku danych do faktury po zaksięgowaniu przez obiekt przedpłaty, na wpłaconą kwotę zostanie wystawiony paragon.
4. Faktury na podstawie paragonu nie są wystawnie.
5. Przedpłata (zadatek) powinna być uiszczona w przeciągu 12 godzin od dokonania rezerwacji lub w wyznaczonym terminie (w formie przelewu na konto obiektu, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej – za pisemną zgodą rezerwującego Klienta).
6. Pozostałą kwotę należy uregulować w Obiekcie, przy zakwaterowaniu. Istnieje również możliwość zagwarantowania pobytu preautoryzacją przez Operatora środków na karcie kredytowej lub płatniczej Gościa.
7. Brak przedpłaty (zadatku) gwarantującej pobyt w wyznaczonym przez Operatora terminie (liczy się termin obciążenia karty lub zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Operatora, a nie termin realizacji przelewu) lub brak przedstawienia potwierdzenia dokonania wpłaty, brak środków na karcie kredytowej lub brak kontaktu ze strony rezerwującego Klienta, jest równoznaczny z anulowaniem nieopłaconej rezerwacji. Klient otrzyma na e-maila informację o anulowaniu rezerwacji.
8. W przypadku dokonania rezerwacji pobytu w Apartamencie w terminie uniemożliwiającym gwarantowanie jej 30% zadatkiem ze względu na zbyt krótki czas do planowanego pobytu, niezbędne jest uiszczenie opłaty za cały pobyt przy meldunku, o czym Operator powiadomi Klienta.
9. Wpłata zadatku i tym samym skuteczne dokonanie rezerwacji oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie oraz zapoznanie się z regulaminem Obiektu.
10. W cenę najmu Apartamentu nie są wliczone opłaty za usługi dodatkowe dostępne na terenie Obiektu.
11. Kinet zobowiązany jest ponadto do uiszczenia opłaty miejscowej według obowiązując ej stawki w Gminie Stegna. Opłata wynosi 1.80 zł/doba /osoba w momencie sporządzenia niniejszego regulaminu i może ulec zmianie (przez cały rok, oplata niezależna od wieku osoby). Opłat pobierana jedynie GOTÓWKĄ przy zameldowaniu nie później jednak niż do końca trwania pobytu w Apartamencie. Na kwotę pobranej opłaty miejscowej Klient otrzymuje pokwitowanie (nie ma możliwości wystawienia faktury VAT lub paragonu). Operator ma zawartą umowę in-kaso na pobór opłaty miejscowej z odpowiednimi miejscowo Urzędami Gminy.
Kaucja
§5
1. Na okres najmu Apartamentu, po potwierdzeniu rezerwacji, pobierana jest od Klienta/ Gościa kaucja w wysokości 500 PLN, jako zabezpieczenie za powierzony, w pełni wyposażony Apartament, a także jako zabezpieczenie ewentualnych roszczeń z tytułu zniszczeń lub uszkodzeń w Apartamencie/ Obiekcie podczas pobytu lub na pokrycie innych szkód. Klient/Gość ponosi pełną odpowiedzialność za szkody w Apartamencie/ Obiekcie poczynione przez niego lub osoby przebywające z nim w Apartamencie w stosunku do wyposażenia Apartamentu/Obiektu. W takim samym zakresie Klient/Gość odpowiada za
brak w wyposażeniu Apartamentu, które powstały na skutek działań Klienta/Gościa lub osób z nim przebywających w Apartamencie.
2. Kaucja, o której mowa w ust. 2 powyżej, pobierana jest w postaci blokady kwoty na karcie kredytowej (preautoryzacja), a w przypadku braku karty kredytowej - w gotówce przy zameldowaniu.
3. W przypadku braku zniszczeń lub szkód kaucja zostaje zwrócona najpóźniej do 5 dni po zakończeniu pobytu w Apartamencie.
4. Kwoty zniszczeń wyceniane są na podstawie bieżących cen produktów i usług (mogą zostać ustalone na podstawie cen wykazanych w Internecie)
5. Jeżeli wartość zniszczeń lub szkody przekroczy wysokość pobranej kaucji, Klient Gość zobowiązany jest do pokrycia brakującej kwoty aż do pełnego wyrównania wyrządzonej szkody.
Przebywanie w obiekcie/Goście i osoby niezameldowane
§6
1. W celu zameldowania Gościa, jak też Klienta będącego jednoczenie Gościem, koniecznie jest przedstawienie oficjalnego dokumentu tożsamości (np. dowodu osobistego, paszportu).
2. Gość, jak też Klient będący jednocześnie Gościem, nie może przekazywać Apartamentu innej osobie lub osobom, nawet w przypadku, gdy nie upłynął okres, za który została uiszczona opłata. W szczególności zabronione jest oddawanie Apartamentu przez Klienta, jak też Klienta będącego jednocześnie Gościem, w podnajem innym osobom/podmiotom, w tym przekazywanie innym osobom/podmiotom Apartamentu mogą korzystać na podstawie jakiekolwiek umowy. Z Apartamentu mogą korzystać wyłącznie osoby wskazane przez Klienta podczas dokonywania rezerwacji i zameldowane w nim, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.
3. Osoby niezameldowane w Obiekcie mogą przebywać w Apartamencie od godziny 7:00 do 22:00. Poza tymi godzinami Gość, jak też Klient będący jednocześnie Gościem, ma obowiązek zgłaszać osoby niezameldowane i przebywające w Apartamencie dodatkowo na recepcji Obiektu.
4. Operator może odmówić przyjęcia Gościa lub Klienta będącego jednocześnie Gościem, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Obiektu „Bursztynowe Resort & SPA”, wyrządził szkodę na mieniu Obiektu lub Gości, szkodę fizyczną na innej osobie, wyrządził szkodę pracownikom Obiektu lub innym osobom przebywających na terenie Obiektu, albo też w inny sposób zakłócił spokój Gości funkcjonowanie Obiektu. Operator może odmówić przyjęcia innej osoby w każdym wypadku.
5. Klient ma obowiązek poinformowania i zapoznania z postanowieniami niniejszego regulaminu wszystkie osoby, dla których dokonywana jest dana rezerwacja i/ które towarzyszą mu w Obiekcie lub Apartamencie i ponosi odpowiedzialność za skutki zaniechania tego obowiązku, jak też za skutki ich działań.
Uwagi i reklamacje podczas pobytu
§7
1. Operator świadczy usługi zgodne ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości świadczonych usług, Gość/Klient będący jednocześnie Gościem jest proszony o natychmiastowe zgłaszanie ich na recepcji, co umożliwi obsłudze jak najszybszą reakcję.
2. Operator dokłada starań, aby:
a) pobyt Gości, Klienta będącego jednocześnie Gościem, na terenie obiektu był bezpieczny,
b) zapewnić Gościom, Klientom będącymi jednocześnie Gośćmi, profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Obiekcie,
c) Apartamenty, których przebywają Goście/ Klienci będący jednocześnie Gośćmi, były sprawne pod względem technicznym.
3. Zastrzeżenia co do czystości, braków w wyposażeniu Apartamentu lub usterek w Apartamencie należy zgłosić do końca dnia, w którym nastąpiło zameldowanie przez Gościa/Klienta będącego jednocześnie Gościem w Apartamencie w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres marketing@bursztynowe-resort.pl oraz recepcji. Zgłoszenie dokonane po terminie może skutkować obciążeniem Gościa/Klienta odpowiedzialnością za powstałe usterki lub za brak w wyposażeniu Apartamentu.
Inne
§8
1. Na życzenie Gościa/Klienta będącego jednocześnie Gościem, Operator świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a) udzielanie podstawowych informacji związanych z pobytem i podróżą;
b) przechowanie bagażu (możliwa jest jednak odmowa przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu oraz rzeczy nie posiadających cech bagażu osobistego), chyba że sprzeciwiają się temu obowiązujące przepisy prawa.
2. Operator nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane (w czasie pobytu Gościa/Klienta będącego jednocześnie Gościem w Obiekcie) pieniądze, papiery wartościowe oraz cenne przedmioty, w tym kosztowności i przedmioty mające wartość naukową lub artystyczną oraz za jakiekolwiek inne przedmioty.
3. Operator nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie mienia wniesionego przez Gościa/Klienta będącego jednocześnie Gościem, lub osoby z nim przebywające w Apartamencie do Apartamentu lub Obiektu.
Zasady panujące w Obiekcie
§9
1. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 7:00 dnia następnego.
2. Obowiązek przestrzegania ciszy nocnej, o którym mowa w ust. 1 powyżej, może być wyłączony w niektórych pomieszczeniach w Obiekcie (np. w restauracji) na podstawie zarządzenia wydanego przez upoważnionego przedstawiciela Operatora/Obiektu.
3. Zachowanie Gości i osób przebywających na terenie Obiektu (także w porach poza ciszą nocną) nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Operator może odmówić dalszego świadczenia usług osobom, które naruszą tę zasadę.
4. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w Apartamentach lub na terenie Obiektu urządzeń niestanowiących wyposażenia Apartamentu. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
5. W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, pod kara grzywny w wysokości 1000PLN za każde na ruszenie przedmiotowego zakazu.
6. Gość/Klient będący jednocześnie Gościem, powinien niezwłocznie zawiadomić Operatora pod rygorem przyjęcia, że ewentualne niezgodności powstały z winy Gościa/ Klienta będącego jednocześnie Gościem. Gość/Klient będący jednocześnie Gościem jest ponadto zobowiązany do niezwłocznego informowania Operatora o wszelkich zdarzeniach dotyczących Apartamentu lub jego wyposażenia mogących narazić Operatora na szkodę.
7. Gość zobowiązany są przechowywać klucz/kartę do Apartamentu z należytą starannością. W przypadku jego/jej utraty, Gość/ Klient będący jednocześnie Gościem zostanie obciążony opłatą w wysokości …… PLN za każdą utraconą kartę/klucz.
8. Gość/Klient będący jednocześnie Gościem opuszczając każdorazowo Apartament powinien zgasić światło, zakręcić wodę, wyłączyć urządzenia elektryczne oraz sprawdzić zamknięcie drzwi i okien.
9. Gość/Klient będący jednocześnie Gościem zobowiązany jest do dbałości o Apartament oraz jego wyposażenie, do korzystania z wynajętego Apartamentu i jego wyposażenia zgodnie z przeznaczeniem, a po zakończeniu umowy najmu do zwrotu Apartamentu oraz jego wyposażenia w stanie kompletnym i niepogorszonym w stosunku do stanu, w jakim Apartament został Klientowi wydany.
10. Pobyt w Obiekcie dzieci i młodzieży do lat 18 dozwolony jest jedynie pod opieką osób dorosłych, które biorą całkowitą odpowiedzialność za ich czyny, a także wszelkie następstwa tych czynów oraz za zaistniałe sytuacje na terenie Obiektu.
11. Zasady dotyczące pobytu zwierząt w Obiekcie uregulowane są w osobnym Regulaminie Pobytu Zwierząt, z którym Gość ma obowiązek się zapoznać i przestrzegać jego postanowień.
Postępowanie w przypadku pożaru lub awarii
§10
1. Gdy Gość/ Klient będący jednocześnie Gościem zauważy dym lub ogień na terenie obiektu, powinien:
a) natychmiast zawiadomić recepcję/ochronę nr tel.: .+48797600618 podając numer apartamentu lub pomieszczenia oraz opis zdarzenia,
b) stosować się ściśle do poleceń personelu, który jest odpowiednio przeszkolony,
c) w przypadku zarządzenia ewakuacji korzystać z wyznaczonych dróg (plan znajduje się w przedpokoju lub przy drzwiach wyjściowych z Apartamentu),
d) nie korzystać z wind.
2. Operatorowi lub osobom upoważnionym przez Operatora przysługuje prawo wstępu do Apartamentu celem usunięcia jakichkolwiek awarii występujących w Apartamencie lub jego instalacjach lub w razie uzyskania wiedzy, że Apartament jest użytkowany niezgodnie z przeznaczeniem lub niniejszym Regulaminem. W przypadku, gdy Gościa/Klienta będącego jednocześnie Gościem nie będzie w danym czasie w Apartamencie zostanie on niezwłocznie powiadomiony przez Operatora o konieczności wstępu przez Operatora lub osobę przez niego upoważnioną do Apartamentu, celu w jakim wstęp ten się odbywa oraz o czasie, w jakim wstęp został dokonany. W miarę możliwości Operator musi zapewnić Gościowi/Klientowi będącemu jednocześnie Gościem możliwość obecności w trakcie takiego wstępu do Apartamentu, chyba że wstęp, ze względu na szczególną sytuację będzie wymagał natychmiastowej reakcji Operatora lub osoby przez niego upoważnionej m.in. poważna awaria instalacji, pożar, zalanie Apartamentu lub lokali sąsiadujących z Apartamentem.
Rzeczy pozostawione po wyjeździe Gości
§11
1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa/Klienta będącego jednocześnie Gościem w Apartamencie/Obiekcie lub inne, będą odesłane na jego koszt i ryzyko na adres wskazany przez Gościa/Klienta będącego jednocześnie Gościem. W przypadku braku takiej dyspozycji lub w razie nie przekazania zaliczki na pokrycie kosztów przesyłki, przedmioty te zostaną przechowane maksymalnie do 7 dni. Po tym okresie mogą zostać zutylizowane przez Operatora na koszt Klienta.
2. Artykuły spożywcze pozostawione w Obiekcie/Apartamencie będą utylizowane od razu.
Siła wyższa i niemożność świadczenia usług
§12
1. Operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z krótkoterminowej umowy najmu Apartamentu, niniejszego Regulaminu lub rezerwacji, jeśli niewykonanie lub nienależyte wykonanie tych zobowiązań spowodowane jest działaniem siły wyższej.
2. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia zewnętrzne, niezależne od Operatora, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, uniemożliwiające należyte wykonanie przez Operatora jego obowiązków, w szczególności takie jak: katastrofy naturalne, klęski żywiołowe, wojny, ataki terrorystyczne, strajki, epidemie lub choroby, ograniczenia wynikające z wprowadzenia stanów wyjątkowych, ograniczenia wprowadzone przez władze państwowe lub samorządowe w przedmiocie stałego lub czasowego wyłączenia lub ograniczenia możliwości prowadzenia działalności gospodarczej, którą prowadzi Operator.
3. Operator zastrzega sobie prawo odmowy lub odwołania rezerwacji w przypadku braku dostępności Apartamentów, technicznej przerwy w użytkowaniu Apartamentów oraz w przypadku zaistnienia innych, niezależnych od Operatora przyczyn niewymienionych w Regulaminie. Wówczas wartość wpłaconych środków (przedpłata) – jeżeli została wpłacona – zostaje zwrócona Klientowi w całości.
4. Operator nie odpowiada za przerwy w dostawie do Apartamentu mediów (woda, prąd, ogrzewanie, internet), jeżeli wynikają one z przyczyn niezależnych od Operatora m.in awarii instalacji zewnętrznych, za pomocą których dostarczane są media do Apartamentu, awarii u dostawcy mediów, awarii dotyczącej instalacji Obiektu znajdujących się w częściach wspólnych Obiektu, w którym znajduje się Apartament, warunków pogodowych wpływających negatywnie na instalację m.in. brak sygnału telewizyjnego w związku z warunkami pogodowymi. W przypadku wystąpienia przerw w dostawie mediów do Apartamentu, Gość winien niezwłocznie zawiadomić o tym Operatora, który w miarę możliwości zgłosi wystąpienie awarii do odpowiednich podmiotów lub dostawców mediów oraz w przypadku posiadania takich informacji poinformuje Klienta i przyczynach awarii i czasie jej usunięcia.

 

Regulamin pobytu zwierząt w „Bursztynowe Resort & SPA”
Przedmiot regulaminu i postanowienia ogólne
§1
1. Niniejszy regulamin określa zasady pobytu zwierząt na terenie Obiektu „Bursztynowe Resort & SPA” zlokalizowanego pod adresem: ul. Brzozowa 6, 82–103 Stegna i jest integralną częścią Regulaminu Obiektu „Bursztynowe Resort & SPA” oraz umowy najmu krótkoterminowego Apartamentu, o której mowa w Regulaminie Obiektu „Bursztynowe Resort & SPA”. Zawierając umowę najmu Apartamentu w Obiekcie, Gość automatycznie potwierdza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem pobytu zwierząt w „Bursztynowe Resort & SPA” i akceptuje jego warunki.
2. Treść regulaminu dostępna jest do wglądu dla Gości na recepcji oraz na stronie internetowej.
3. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości „Bursztynowe Resort & SPA”, w szczególności tych, którym towarzyszą zwierzęta.
Zgoda na pobyt zwierząt
§2
1.Zakwaterowanie Gości ze zwierzętami możliwe jest jedynie w wyznaczonych Apartamentach.
2.Klient/Gość obowiązany jest do poinformowania przy dokonywaniu rezerwacji Apartamentu o zamiarze przyjazdu ze zwierzęciem oraz do uzyskania zgody na pobyt zwierzęcia w Obiekcie.
3.Zgodę na pobyt zwierzęcia w Obiekcie wydaje Operator lub upoważniony do tego pracownik recepcji, kierując się bezpieczeństwem i komfortem pozostałych gości Obiektu, warunkami technicznymi Obiektu i Apartamentów, dostępnością Apartamentów przeznaczonych do pobytu ze zwierzętami oraz interesem Obiektu/ Operatora.
4.W przypadku nie powiadomienia Operatora/recepcji Obiektu o zamiarze przyjazdu ze zwierzęciem przy dokonywaniu rezerwacji Apartamentu, Operator uprawniony jest do odmowy przyjęcia zwierzęcia.
5.Na terenie Obiektu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe (tj. psy i koty) o wadze nie przekraczającej 10 kg, z zastrzeżeniem ust. 6 i 7 poniżej.
6.Operator w szczególności ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: amerykański pit bull terier, pies z Majorki (Perro de Presa Mallorquin), buldog amerykański, dog argentyński, pies kanaryjski (Perro de Presa Canario), tosa inu, rottweiler, akbash dog, anatolian karabash, moskiewski stróżujący, owczarek kaukaski (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne).
7.W razie wyrażenia zgody na przyjęcie do Obiektu psa rasy uznawanej za agresywną, Gość ma obowiązek okazania pracownikowi recepcji pozwolenia na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną.8.Na terenie Obiektu mogą przebywać tylko koty wysterylizowane. Gość ma obowiązek natychmiastowego przedstawienia – na żądanie pracownika recepcji – dokumentu potwierdzającego, że kot jest wysterylizowany. Brak przedmiotowego dokumentu lub odmowa jego okazania upoważnia pracownika recepcji do odmowy wpuszczenia zwierzęcia na teren Obiektu.
9.Pracownik recepcji jest upoważniony do odmowy przyjęcia zwierzęcia przy meldunku Gościa w Obiekcie, w szczególności jeśli zwierzę nie spełnia wymagań niniejszego Regulaminu lub jeżeli informacje przekazane przez Klienta o zwierzęciu podczas dokonywania rezerwacji Apartamentu okażą się niezgodne z rzeczywistością (brak tożsamości opisanego zwierzęcia podczas dokonywania rezerwacji ze zwierzęciem przywiezionym do Obiektu).
10.Mając na uwadze specyfikę Obiektu, Operator jest upoważniony do nieprzyjęcia lub cofnięcia pozwolenia na pobyt zwierzęcia na terenie Obiektu w przypadku agresywnych zachowań zwierzęcia względem ludzi lub innych zwierząt przebywających w „Bursztynowe Resort & SPA”.
11.Odmowa przyjęcia zwierzęcia lub cofnięcie pozwolenia na pobyt zwierzęcia na terenie Obiektu nie jest podstawą do zwrotu Klientowi zadatku lub ceny za najem Apartamentu.
Opłaty za pobyt
§3
1.Pobyt zwierzęcia w Obiekcie/Apartamencie jest odpłatny.
2.Opłaty za pobyt zwierzęcia w Obiekcie/Apartamencie naliczane są zgodnie z cennikiem obowiązującym w trakcie pobytu Gościa ze zwierzęciem.
3.Wysokość opłat może różnić się w zależności od terminu pobytu, wielkości i rodzaju zwierzęcia.
4.W uzasadnionych sytuacjach Operator jest uprawniony do naliczenia dodatkowych opłat w związku z pobytem zwierzęcia i obciążenia nimi Gościa, w szczególności opłat wskazanych w § 5 ust. 5 poniżej.
Zdrowie i szczepienia
§4
1.Gość zobowiązany jest posiadać aktualną książeczkę zdrowia i szczepień / paszport zwierzęcia oraz okazać ją na prośbę pracownika recepcji.
2.Do Obiektu przyjmujemy wyłącznie zwierzęta zdrowe, posiadające aktualne szczepienia (zwłaszcza ważne szczepienie przeciwko wściekliźnie), niezbędne badania i poświadczenia odrobaczenia. Operator ma prawo odmówić przyjęcia do Obiektu/Apartamentu zwierząt chorych lub bez odpowiednich dokumentów, a także w razie odmowy okazania dokumentów.
3.Jeśli zwierzę – mimo aktualnych dokumentów – zachowuje się w sposób niepokojący, pracownik recepcji ma prawo do odmowy przyjęcia zwierzęcia.

1.Na terenie Bursztynowe Resort & SPA oraz w otoczeniu Obiektu, zwierzęta powinny być prowadzone pod opieką i nadzorem pełnoletniego Gościa, bądź osoby upoważnionej, w sposób uniemożliwiający ich ucieczkę, niszczenie mienia Obiektu lub spowodowania zagrożenia dla innych osób i zwierząt na terenie Obiektu. Psy powinny być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu.
2.Gość zobowiązany jest do sprzątania nieczystości pozostawionych przez zwierzę na terenie oraz w otoczeniu Obiektu.
3.Psy należy wyprowadzać poza teren Obiektu.
4.Gość, który przywiózł kota do Obiektu, powinien posiadać kuwetę z piaskiem. Kuwetę należy opróżnić do plastikowej torby, którą następnie należy wyrzucić do pojemnika wskazanego przez pracownika recepcji.
5.W przypadku naruszenia przez Gościa któregokolwiek z obowiązków wskazanych w ust. 2, 3, 4 lub 5 powyżej, Operator uprawniony jest do obciążenia Klienta/Gościa dodatkową opłatą za ponadprogramowe sprzątanie nieczystości pozostawionych po zwierzęciu. Opłata wynosi 200 zł za każdorazowe podjęcie działania przez Obiekt.

Zakaz wstępu
§6
1.Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania/wnoszenia zwierząt do strefy Wellness (baseny, SPA, grota solna, siłownia).
2.Pobyt zwierzęcia w restauracji Sztormowej możliwy jest po wcześniejszej rezerwacji stolika i poinformowaniu o zamiarze przyprowadzenia/przyniesienia zwierzęcia do restauracji.
3.Operator ma prawo do odmowy przyjęcia zwierzęcia na teren restauracji lub innych punktów usługowych czy rekreacyjnych Obiektu, jeśli zwierzę będzie zakłócało komfort pobytu lub zagrażało bezpieczeństwu pozostałych Gości.

1.Zwierzę nie powinno być pozostawione same w Apartamencie, jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych Gości.
2.Zakazane jest pozostawiania bez opieki zwierząt na balkonach.
3.Właściciel zwierzęcia powinien we własnym zakresie zapewnić mu legowisko. Legowisko powinno znajdować się na podłodze Apartamentu.
Odpowiedzialność
§8
1.Klient/Gość jest odpowiedzialny za zachowanie zwierzęcia w Apartamencie i na terenie Obiektu.
2.Klient/Gość ma obowiązek zadbania, aby zwierzę nie zakłócało spokoju innym Gościom ani nie niszczyło mienia w Apartamencie i Obiekcie.
3.Klient/Gość ma obowiązek zadbania, aby zwierzę nie stwarzało sytuacji zagrożenia dla jakichkolwiek osób przebywających na terenie Obiektu.
4.W przypadku skarg ze strony innych Gości lub w razie stwarzania zagrożenia dla jakichkolwiek osób przebywających na terenie Obiektu, Operator zastrzega sobie prawo do zobowiązania Gościa do usunięcia zwierzęcia z Obiektu.
5.W przypadku niezastosowania się przez Gościa do nakazu, o którym mowa w ust. 3 powyżej, Operator zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do Apartamentu Gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Apartamentu/terenu Obiektu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa Klient/Gość.
6.Klient/Gość ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez przywiezione przez niego zwierzę. Wszelkie szkody w mieniu znajdującym się na terenie Obiektu lub w mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzę będą indywidualnie wyceniane przez Operatora, a ich kosztami zostanie obciążony Klient/Gość odpowiedzialny za dane zwierzę.